Strade à Whiten าบà¸à¸ Pàggina principali-Cunsidarendu

come si whiten i vostri denti

Bench'e avissi un beddu paru brillanti di denti è un sonniu di tutti i muvrini tu sai come si whiten i vostri denti. Pudeti ancu fà i vostri denti cresce e Belle cù un kit di blanchissant denti, o à figure Nicrazine. Tuttavia, blanchissant denti dopu à nisunu di sti mètudi nurmalmente custa troppu altu chì a maiò parti di u populu ùn pò pagari. Inoltre, sti mètudi nun sempri à purtà u megliu è u risultatu più chjamà. Apart da più di-u-tumblr denti kits pasqua e chirurgia Nicrazine custusu, vo avete una cumanda di più come si whiten i vostri denti chì aiuta c'arriva senza-Tertre, BIRDSNEST denti bianchi senza misiru 'ogni sorte di a finanza nantu à tè. Sarè capaci à sapè come si whiten i vostri denti usannu denti casa mètudu blanchissant. Home denti blanchissant metudi spessu travaglià di più effittivamenti chè altre pratiche. In aghjunta à chì, tecnichi di casa-based, nun ti costa troppu picca ca si pò di sicuru ciò chì li. Quì sottu sò i modi come si whiten i vostri denti in un costu Cosi.

come si whiten i vostri denti

  • Bicarbunatu di sodiu è disponibile in a cucina di quasi tutti li casa, è ci aiuta come si whiten i vostri denti. People aduprà baking soda comu un tastemaker. Baking soda, veni usatu macari pi mutivi succulenta. Si travaglia effittivamenti à caccià e pirchì gulutu riccio da lu frigorifero. Pudete puru aduprà baking soda di livari la to denti. Cucina, soda è apparatus in a natura è stu dispusitivu aiuta ti caccià e s'est da u superficia outermost di i vostri denti. Di dente pasqua, piglià 'na cucchiara di drink, un pocu goccia d'acqua e un Zahnbürste Chjara-bristled ùmitu. Junci lu drink in u vostru palma, è aghjunghje gocce d'acqua a lu pigghia pi fari 'na filata di lu. Avà ciotti in la Zahnbürste in i temi è pigliu u vostru denti. Pudete seguità stu mètudu chè no comu na vota la simana,.

  • Ci sò qualchi frutti chì aiuta come si whiten i vostri denti; ma fravuli travaglià u megliu in ordini di whiten i vostri denti. Hè unu di i più faciule, denti casa e pratiche è menu cari kits pasqua. Fragola, cuntene l'àcitu málic comu nu ngridienti attivi. Sta materia AB aiuta in u come si whiten i vostri denti à chjusu u macchie da a superficia di i denti. Per megliu i risultati, u pudete puru aduprà baking soda nsemi fragole. Tagliatu unu fragola, beddi maturi size medie in picculi pezzi e pigliammu li muniti in una suppera. Poi aghjunghje mità cucchiara di drink à u fruttu and mash u mistu cu na furchetta à aduniscini bonu bonu nzinu a lu ricivi una cuerenza pulpitis. Ora àutri cunnizzioni stu mischiu in u vostru denti cù un Zahnbürste Luna e aspittari pi un pocu di minuti. Allora risciacquare bè a vostra bocca cù l 'acqua in piaghja. Pudete puru fà sta pi na vota a la simana.

  • Chistu è un altru bona sottu di come si whiten i vostri denti in casa. Nta tanti casi, si veni usatu pi disinfect accurtatoghji è gracciuna banale. Si pò ièssiri usatu comu nu cillenti Brillantante denti. STUZZICANDO Most cari cuntena eau comu la materia Major. Pudete puru aduprà cum'è un Leo è ancu denti Brillantante. Pigliate un-a quarta cuppa di eau in lu to bocca è gurgle di circa un minutu. Allora risciacquare a vostra bocca à appaghjà la cù l 'acqua in piaghja. Pigliu u vostru denti dopu aduprendu eau arrivare megliu effettu. Pudete puru aduprà eau una volta in ogni ghjornu pè ottene i risultati di più chì.