Whitening Motugaafa nifo E Mafai Ona E Taumafai mai le taimi nei!

E toatele tagata amata ona popole e uiga i le nifo sinasina e pei o talavou. O lenei miti e faigofie lava ona avea o se mea moni e ui lava pe afai e te manao i ai e. E mafai ona e maua nifo sinasina ala i le aoaoina o le auala e sili ona lelei mai ai ma mulimuli i fautuaga lelei. O faamatalaga tuuina iinei o le a taʻu atu ia te outou le nifo whitest mafai.

Aloese mai le tapaa, kofe, ma le uaina. Taitasi o nei o loo i ai vailaau e tausisia ma discolor ou nifo. Afai e te le manao e faaitiitia pe aveesea lou taumafaina o se tasi o nei, ona tatau lea ona outou ona fufuluina outou nifo uma ona e faaumatia i latou. O loo i ai i le taimi nei Iti e maua pulumu tamatamai lima e mafai ona maua se malamalama malolosi i le eria nifo. E mafai ona avea o se isi ono i ai o se pulumu fulunifo faatasi ma outou le taimi atoa. O le roughness a le pulumu ua mama o mea e maua lou nifo.

meaalofa tupe! Mea inu e pei o le uaina mumu, e tatau ona susunuina kofe ma inu faatasi ai ma se ipu mataʻetaʻe o le vai. E vave lava ava nisi e discolor nifo, ma e mafai ona inu e le aunoa i latou staining.

O le mea muamua lava e tatau ona faia i so o se whitening o le polokalama o nifo ua mautinoa e te maua cleanings tomai faapitoa. Ia outou nifo faamama faapolofesa ono masina uma ma faia lou tofiga na sosoo ai ao i ai i le tofi mo outou le faamamaina o loo i ai nei.

E tatau ona e faaeteete lava pe a 'ai pe inu ina ua uma ona ou nifo whitened. le a sili atu nifo e pisia uma ona latou ua whitened. Taumafai e uli manino o meaai o loo i ai se lanu pogisa uma ona e whiten ou nifo. kofe, o lesi foi mea, o se faataitaiga lelei o se meainu e ono pisipisia-mafua ai o le a aafia lou nifo e.

meaalofa tupe! Faaaoga sitolōperi o se nifo faalenatura whitener. O le tuufaatasi o le lalolagi o loo maua i sitolōperi a whiten nifo e aunoa ma le faaaogaina o vailaau.

nifo Whiten

e mafai ona e atiina ae lou nifo a malamalama i whitening oloa. E le mafai ona afaina ai e faavavau, ae tiga pea tele. Taofi le faaaogaina o oloa ma o atu vave e vaai lau fomai nifo e mafai ai. Sa mafai ona ia fautuaina atu se ituaiga o oloa o le a le faatino o outou nifo e ala.

meaalofa tupe! Faitau atoa le faatonuga a le fale oloa whitening luma togafitiga amata. O le faia o lenei o le a na faia le tāinifo e avea inflamed, le gutu e faaita, ma lou nifo e faaleagaina.

Fua o se auala tele ma le natura e whiten whiteners nifo. O se ulugalii faataitaiga o le fua e sili ona lelei e mafai ona whiten nifo o moli ma moli. E mafai ona e faaaogaina foi se paʻu moli e faasaga i le laualuga o ou nifo.

freshens Mouthwash lou manava ma fasiotia le siama e mafai ona mafua ai gingivitis; Peitai, nisi ituaiga o mouthwash mafai discolor ou nifo. Faaaoga se mouthwash e le saua ma ia mautinoa e le o se lanu pupula.

meaalofa tupe! A ala faateia whiten lou nifo se vaega itiiti e ala i le faaaogaina sitolōperi faalenatura. ua faaaoga e tagata sitolōperi o se whitener le fale mo le tele o tausaga.

mea fulunifo masani ma whitening mea fulunifo te le eseese tele. Aloese mai le pau mo oloa taugata e le o galulue. o le a na o outou tossing tupe ese.

E mafai ona e faia lau lava mea fulunifo whitening ma nisi peroxide ma fefete. Faatagaina lenei faapipii e ati le laualuga porous o lou nifo mo le lima i le sefulu minute ao lei fufuluina. Aua le soona fufulu ou nifo, o le ai ai se lima i oso ai le inoino lou tāinifo.

meaalofa tupe! Ia faaeteete ma faaaoga nifo oloa whitening tonu lava e pei ona faatonuina. mafai ona nifo whitening oloa a tulaga matautia po o le leaga i luga o enamel nifo, tāinifo ma e oo lava i neura.

O se tasi auala e maua ai nifo whiter tumau sinasina o le faatuina cleanings nifo masani.

O se auala faigofie e faamalamalamaina lou ataata o le suia na o lou mea fulunifo le taimi nei ma se mea fulunifo whitening. O lenei mea fulunifo ua faapitoa tuufaatasia e aveese stains ma maa e pei ona whitens. I vaitaimi umi o le taimi, o le a outou vaai nifo whiter ma stains faaitiitia.

meaalofa tupe! Ia manatua o le palealii o se mea ese lo outou nifo faalenatura, ma te le tali atu i nifo whiteners. Whitening lou nifo mafai ona mafua ai se ata lanu faalēgatasi pe afai e mafai ona vaaia lou pale pe ae ataata.

Aloese mai nifo-staining ava pe afai e te manao ia i latou e avea ma nifo sinasina. O nisi o faataitaiga o nei meainu e aofia ai le kofe, kofe ma le lauti masani. Afai e te manao ina ia aloese mai staining aoe inu nei, mafaufau o mitiina le vai i le va o sips o lou meainu e faaitiitia staining.

Taofi whitening lou nifo pe afai o le togafitiga mafua ai le tiga po o le mataala. mafai i nisi taimi oloa Whitening faateleina lagona ma faia Fula. Afai e tupu lenei mea, taofia le faaaogaina o le whitener vave, ma talanoa i lau fomai nifo e uiga i se oloa eseese o le a talafeagai mo nifo maaleale.

meaalofa tupe! Chase mea inu e mafua stains i le vai. Afai e te maua nisi vai ina ua mavae se suavai pogisa (kofe, tī, oso, etc.

'ai Se apu e vave faamalamalamaina lou nifo po o le foliga vaaia o nifo whiter. Crunchy meaai ma fualaau faisua i ai se uiga malolosi e mafai ona fesoasoani ia te oe e faamama lou nifo e aunoa ma le faaleagaina tele i luga o lou enamel.

Fesili i lau fomai nifo mo se agelu e mafai ona faaaogaina i le fale e fesoasoani whiten ou nifo. O lenei auala e aofia ai le saunia o se fofoga fetalai ua faatumulia i agelu. E tuu mo se aofaiga faapitoa o le taimi i po taitasi mo le lua po o le tolu vaiaso. Lou nifo e mafai ona maua i le tele e valu shades whiter ala i le faaaogaina o lenei auala.

meaalofa tupe! e taua asiasiga fomai nifo e maua nifo whiter. Fausiaina o cleanings faatulagaina i lou olaga o le ki i nifo whiter.

Taofia le faaaogaina o so o se whitening togafitiga pe afai e te lagona le faautauta i lou nifo avea maaleale. E tatau ona feutagai le fautuaga a lau fomai nifo talu ona e mafai ona mafua ai le faaleagaina moni i lau nifo. E tatau ona e talanoa i lou fomai nifo e iloa le mea e sili mo oe filifiliga pe a oo i whitening o le nifo.

Fufuluina ou nifo i aso uma o le auala sili e ola maloloina i latou tausia, ma puipuia i latou e faasaga i cavities, ma staining unsightly. Le faaaogaina o se whitening mea fulunifo o se auala sili e faaleleia atili ai le foliga mai o ou nifo. O loo i ai le tele o filifiliga, ina faia ni suesuega, ma o le a fesoasoani e te maua le mea fulunifo whitening sili ona lelei mo ou manaoga.

meaalofa tupe! Ae e sili atu ona mautinoa e uiga i lou ataata pe afai e sili atu lou mautinoa e uiga i lou manava. Licking lau pama (fufulu muamua ou lima!) e mafai ona taʻu atu ia te oe pe afai ua leaga lou manava po o le.

Fufulu e le aunoa o outou nifo pe afai e te maua se smile.Food tele ma le inu e mafai ona fausia i luga o ou nifo ma discolor pe pisia i latou i nisi taimi. E te le popole ma discoloration o lou nifo pe afai e te tausia e le aunoa a masani nifo-fufuluina masani.

Ia manatua le taua o le flossing lou nifo i luga o se faavae masani. maua Flossing le otaota i totonu o ou nifo ma tau maa, lea ua mafua ai discoloration. E tatau ona e tuuina atu i lau nifo a flossing ina ua uma taumafataga uma; o feaveai lava floss e mafai ona e tauaveina ai ia te oe pe e te 'ese mai le aiga. Ae e te lei alu e moe i le po, e taua tele i floss lou nifo ina ia mafai ona aveesea o siama leaga e mafai ona i ai i lou gutu.

meaalofa tupe! Aloese mai le kofe, tī, colas ma isi mea inu lanu pogisa e tausia au nifo latou whitest. le a mafua ai o nei meainu taitasi outou nifo e avea discolored.

Inu na manino ava mo ni nai aso ina ua mavae e ua ma ou nifo whitened.

Tipiina i lalo i luga o mea inu, e pei o le fefete oso po o le uaina, o le a fesoasoani ia te oe nifo whiter. Talu ai ona fefete ma le uaina e mafai ona pisia ou nifo, e mafai ona puipuia ai se ataata sinasina e inu itiiti ifo o le faasalaga uma e lua. Afai e tatau ona i ai i latou, e ui ina, fufulu ou nifo i se taimi vave e mafai ai ina ua uma ona alu ai i latou. O le a tuuina atu i latou se taimi itiiti e pisia leaga foi le nifo.

meaalofa tupe! Ina ia maua whiter ou nifo, e mafai ona e faaaogaina le paʻu mai se laau lama. Rubbing lenei i lau nifo cleans lelei i latou ma faia i latou ia whiter.

o se auala lenei o le tau e sili atu, ae e te maua ai taunuuga vave.

Faaumatia aofaiga tele o meaai susu. oloa susu ai minerale, e pei o kalisiu, o le a tausia au nifo vaavaai lelei. O le enamel o lou nifo le a faamalosia ma itiiti le aafia i discoloration. A e aofia ai nei ituaiga meaai i lou meaai e tuuina atu oe se ataata whiter.

meaalofa tupe! Fufulu ou nifo ma se fefete ma peroxide faapipii e whiten latou. E lua vaega ua masani ona faaaogaina i whitening toothpastes, ma le toatele o tagata e tausia i latou io latou aiga.

'Ai fualaau faisua ma fualaau e uiga fibrous e mafai ona galue e avea o se scrubber faalenatura mo lou nifo. O ni nai faataitaiga o meaai e mafaufau aofia apu, apu, kukama ma carrots. Faaaoga lau nifo uma e lamuina meaai i luga crunchy e maua le aafiaga aupito maualuga.

Aua le ulaula sika po o sikaleti pe afai e mafai ona e fesoasoani ai. O nei uma ua silafia e mafua ai se discoloration o le nifo. Faamavae le ulaula o le a fesoasoani e taofia le yellowing o nifo. O loo i ai vailaau e mafai ona lelei fesoasoani ia te oe le toe ulaula pe afai e te alu atu i se fomai. E tatau ona i ai le fautuaga e tatau ai ma le lagolago.

meaalofa tupe!

Le tele o tagata e te manao latou nifo whiter. O le faafitauli o le tele le talitonu ai tagata e mafai ona latou whiten latou nifo, o lea latou te leʻi oo lava i taumafai. Le mulimuli i le fautuaga ma togafiti mai lenei mataupu o le a tuuina atu ia te outou nifo matagofie sinasina i taimi itiiti lava.

meaalofa tupe!