免责声明

本网站所在嘅资料仅供一般资料参考. 呢啲信息系由我哋嘅网站讲吓嘢喇!嘅,而我哋努力保持信息嘅最新同正确嘅!, 我哋对任何种类嘅陈述或者保证都唔做任何陈述或者保证, 明示或者暗示咗, 关於哂成性, 精确, 可靠性, 关於网站或者信息嘅适用性或者可用性, 产品, 服务, 或者有关嘅图形包含喺网站上面嘅任何目的. 就,任何靠晒你嘅地方,噉嘅信息,就严格喺自己嘅风险.

喺任何情况下,我哋将唔承担任何损失或者损害,包冇制, 间接或者间接嘅损失或者损害, 或者任何因赖资料或者回报而惹嘅损失或者损失, 或者与, 本网站嘅使用.

通过呢个网站,你可以连结到其他网站,而唔系喺我哋嘅网站嘅控制. 我哋冇对自然嘅控制, 呢啲网站嘅内容同可用性. 包含任何连结唔一定意味住个建议或者赞同喺佢哋(表达嘅意见。.

尽一切努力保持网站嘅运行顺利进行. 然而, 我哋嘅网站唔承担任何责任, 唔承担责任, 由于技术问题,我哋冇办法控制嘅网站暂时唔可用.